3 Haziran 2016 Cuma

Sleek Solstice Highlighting Palette

Merhaba,
Bildiğiniz üzere dün Sleek markası belirli Gratis mağazalarında ülkemizde satışa başladı. Bende durur muyum hiç hemen bakmaya gittim. Ürün almak için gitmemiştim aslında almak için indirimi bekliycektim ama bu paleti görünce dayanamadım ve aldım.
Eğer sizde benim gibi aydınlatıcı delisiyseniz bu palete bayılacaksınız.

                      Ürün çok şık gold bir ambalaja sahip. İçerisinde 4 farklı tonda aydınlatıcı bulunuyor. Bu aydınlatıcılardan üçü toz, biri krem aydınlatıcı.
Sol üstteki ecliptic aydınlatıcı krem, diğer hemisphere, equinox ve sobsolar ise toz yapıda. Hemisphere ise aydınlatıcıda pek alışık olmadığımız bir renk ama bu gözünüzü korkutmasın çok güzel bir rengi var ben çok sevdim. Tüm renkleri birbirinden güzel. 
Swatchlarında da gördüğünüz gibi pigmentasyonları çok iyi. Kalıcılıkları da çok iyi gün içerisinde uçma yapmıyor.
İçerisinde uygulama yapmak için küçük bir fırçası bulunuyor. Ben aydınlatıcıları Real Techniques Setting brush ile uygulama yapmayı seviyorum, bunda da öyle uyguladım gayet hoş doğal bir görünüm verdi.
Bence almaya değer bir palet. Eğer aydınlatıcı almayı düşünüyorsanız bu palete bir bakın derim.
Palet hakkında merak ettikleriniz, sormak istedikleriniz varsa buraya ya da instagramda paylaştığım postun altına yorum bırakabilirsiniz.
Sevgiler 
instagram: blogbykubrakadioglu