Bu Blogda Ara

Yükleniyor...

28 Mayıs 2016 Cumartesi

Son Zamanlarda Aldığım 5 Favori Ürün

Kısa bir aradan sonra herkese merhaba,
Koşuşturmacalı bir dönemin ardından yine sizlerleyim. Ve bu süre zarfında yaptığım alışverişlerden 5 favori ürünümü sizlerle paylaşmak istedim. Son zamanlarda günlük makyajlarımda da tercihim bu ürünlerden yana oluyor. 


Organik Hindistan Cevizi Yağı
Artık bilmeyenimiz yoktur hindistan cevizi yağını ve faydalarını. Bende 1 aydır severek kullanıyorum. Özellikle saç ve cilt bakımında tercih ettiğimi söyleyebilirim. Kuru saçlarımı ve cildimi çok güzel nemlendiriyor, besliyor. Ürünü bir miktar avucuma alıp eritiyorum ve saç diplerime masaj yaparak, uçlarına yedirerek uyguluyorum. 1 saat kadar beklettikten sonra da yıkıyorum. Ayrıca makyaj çıkarmada da çok etkili olduğunu söyleyebilirim.

Maybelline Lash Sensational Mascara
Maybelline'in mascaralarını hep sevmişimdir. Fiyat performans açısından çok başarılı buluyorum. Tabiki herkesin kirpik yapısı ve bir mascaradan beklentileri farklıdır. Mesela benim sevdiğim mascara bir başkasının hoşuna gitmeyebilir. Bu ürün ise benim tüm beklentilerimi karşıladı diyebilirim. Tek sevmediğim yanı ise Maybelline'in diğer mascaralarının aksine bunun çok zor temizleniyor olması.
Kirpiklerimi tek tek ayırıyor, istediğim uzunluğu ve kıvrımı veriyor e daha ne olsun :)

Rimmel London Face Sculpting Palette
Kate Moss'un tasarladığı paletin içerisinde; kontür, allık ve aydınlatıcı bulunuyor. Bu ürünün 3 farklı renk seçeneği bulunuyordu benim tercihim 02 Coral Glow 'dan yana oldu. Kontür ve allığın pigmentasyonlarının iyi, aydınlatıcının ise yetersiz olduğunu düşünüyorum. Biraz da tozutuyorlar.. Zaten böyle bir paletten fazla bir beklentim yoktu ama günlük olsun seyahatlar için olsun oldukça kullanışlı, pratik buluyorum.

Maybelline Color Sensational - 107 Fairly Bare
Geçtiğimiz günlerde instagram hesabımdan da paylaşımını yapmıştım. Maybelline'in yeni çıkardığı rujlardan. Çok güzel bir tonu var özellikle de bronzken elimden düşürmeyeceğime eminim.

Maybelline Color Tattoo - Pink Gold
Daha önce hiç krem far denememiş biri olarak color tattooyu almaya yeltendim. Üstelik birde rengi pembe ve ışıltılı. Mat far seven biri olarak bu krem fara hayran kaldım. Öyle güzel doğal ışıltı veriyorki. Sür çık cinsten. Kalıcılığı ve pigmentasyonuna da diyecek bir şey yok.

Benim son zamanlarda aldığım favori 5 ürünüm bu şekildeydi. 
Merak ettikleriniz, sormak istedikleriniz varsa buraya ya da instagramda paylaştığım postun altına yorum bırakabilirsiniz.
Sevgiler..
instagram: blogbykubrakadioglu