12 Nisan 2016 Salı

Benefit The Porefessional

Merhaba,
Bugün sizlere Benefit Porefessional makyaj bazından bahsetmek istiyorum.
Bir alışverişim sırasında küçük boyunu denemek için almıştım.
Peki beklentilerimi karşıladı mı? Evet karşıladı.

 Ne yazık ki bir çoğumuz gözenek problemi yaşıyoruz.
Piyasada da gözenek görünümü azaltan ancak tedavi etmeyen bir çok ürün bulunmakta.
Porefessional da bunlardan biri..
Küçük boy olmasına rağmen uzun süre gidecek ürün. Az miktarda kullanım yeterli oluyor.
Ki zaten bu tarz ürünleri her gün kullanmak bana pek doğru gelmiyor.
Porefessional'ı tercihe göre makyajdan önce ya da sonra uygulayabiliyoruz.
Makyaj altına makyaj bazı olarak, makyaj üzerine matlaştırıcı olarak..
Ben makyaj öncesi kullanmayı tercih ediyorum, cildimi makyaja hazırlıyorum.
Tüm yüze uygulamaya gerek olmadan sadece gözeneklerin yoğun olduğu bölgelere tampon hareketlerle uyguluyorum.
Kadifemsi, ince yapıya sahip, cildi pürüzsüzleştirip gözenek görünümünü azaltıyor.
Ten renginde bir ürün ancak uygulandığında renk vermiyor.
Gözle görülür şekilde gözenek görünümünü yok ediyor.
Gözenek problemi yaşayanların ilgilenmesi gereken bir ürün.
Ürüne Sephoralardan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler..
instagram: blogbykubrakadioglu