Bu Blogda Ara

Yükleniyor...

21 Mart 2016 Pazartesi

La Strada Cİlt Yenileyici Peeling

Herkese merhaba 
Kötü olaylar yaşanıyor ve tüm bunlar yaşanırken blog yazmak hiç içimden gelmedi.
Umarım tüm bu kötülükler son bulur, bir daha hiç yaşanmaz..

Yeteri kadar gözlem yaptığımı düşünerek bugün sizlere uzun zamandır kullandığım hatta yarıladığım bir üründen bahsedeceğim.
La Strada Cilt Yenileyici Peeling.
Eminim bir çoğunuz duymuşsunuzdur, duymayanlarınız içinse tanışma vakti!
Öncelikle belirteyim, yüz ve vücut için kullanıma uygundur.
Ben vücudumda kullanıyorum ama yüz kullanımında da herkes memnun.
Siyah noktalarda, lekelerde ciddi oranda düzelmeler yaşandığı söylenmiş.
Bense vücudumdaki renk eşitsizliklerinin düzeldiğini net bir şekilde gördüm.

Öncelikle içindekileri merak edenler için içeriği oldukça temiz.
Ginseng:
Ginseng güçlü bir genel takviyedir. Beden üzerindeki etkileri lokal değildir ve böylelikle ginsengin yararlarından biri bütün vücudu kuvvetlendirmesi ve bütün vücut sistemlerini dengelenmesine yardımcı olmasıdır. Ancak, hızlı bir şekilde tamirden ziyade zaman içinde yavaşça etki eder. Tam sonuçlarını görmek için birkaç ay kullanmanız gerekir.
Vaadlerine gelecek olursak;
Ciltteki ölü hücreleri temizler.
Gözenekleri içindeki yağ ve kirden arındırır.
Cildi nemlendirir, dolgun görünmesini sağlar.
Akne, siyah nokta, sivilce, yağ bezesi gibi sorunların giderilmesine yardımcı olur.

Peki tüm bu vaadleri yerine getiriyor mu? Getiriyor.

Kullanımına geldiğimizde;
Ürün jel kıvamında. Haftada 1 kez istediğim bölgeye ince bir tabaka halinde sürüyorum.
Ardından 5 saniye kadar bekliyorum ve ovalayarak çıkartıyorum.
Resimde gördüğünüz gibi ciltle temas halinde yapışkan granüllere dönüşüyor.
Şimdi ılık su ile durulama vakti.
Artık cildimin derinlenmesine temizlendiğini hissedebiliyorum.

Tüm bu aşamalardan sonra,
Her peeling kullanımından sonra gerektiği gibi vücudumu Neolife Pantenol krem ile nemlendiriyorum.
Cildimi nemlendirmekle birlikte yeniliyor.

La Strada Peelinge eczanelerden, n11.com ve neolifeskin instagram hesabından ulaşabilirsiniz.

Sevgiler.
instagram: blogbykubrakadioglu