26 Mart 2016 Cumartesi

KIKO Alışverişim

Herkese merhaba 
Bundan 7 ay önce blogdaki ilk yazımda KIKO markasının Türkiye'ye geleceğinden bahsetmiştim.
Ve sonunda o beklenen gün geldi. Dün Capacity avmde mağaza açılışı yapıldı.
Yakından takip edenler KIKO'nun ürünlerini daha önceden severek kullandığımı bilirler.
Bu yüzden açılış için çok sabırsızlanıyordum.
Önce size mağazadan bir kaç görsel paylaşmak istiyorum.
Ardından da aldığım ürünlere geçelim.


Şu alt taraftaki longlasting rujları elimde uygulamıştım ve gerçektende kalıcılıkları çok fazla. Elimden çıkarırken zorlandım.
Ama bu reyondaki rujların daha çok dikkatimi çektiğini söyleyebilirim. 
Birbirinden güzel renklere sahip, pigmentasyonları yüksek farlara bakalım şimdide..
 Ve ojeler! En sevdiğim, Chanel'e dupe olarak gösterilen 497 numarada aralarında..
Kesinlikle tavsiye ediyorum!
Burda da bir adet ben :)

Şimdi gelelim aldıklarıma..

False Lashes Concentrate Lengthening Top Coat Mascara

Fırçası çok değişikmiş dediğinizi duyar gibiyim.
Evet bu mascara kirpiklere uzunluk veren bir top coat.
 Mascaradan sonra kullanılıyor.

Deep Black Eye Marker
Likit olanı vardı bende keçe uçlu olanına şans vermek istedim.
Kalıcılığı harika ve tek seferde istediğiniz siyahlığa ulaşabiliyorsunuz.
Kokusu biraz rahatsız edici ama..

Gossamer Emotion Creamy Lipstick
Kremsi yapıdaki bu rujları çok beğendiim.
Özellikle de ambalajına aşık oldum. Sizcede çok şık değil mi?
Rengide harika.
Numarası 103.

High Pigment Wet and Dry Eyeshadow 
Pembe, gül kurusu tonlarında bir renge sahip.
Yumuşacık yapıya ve harika bir pigmentasyona sahip.
Bugün kullandım ve kalıcılığınıda çok beğendim.
Numarası 38.

Fast & Shiny Base and Top Coat 
Harika ambalaja sahip bir ürün daha.
KIIKO'nun yeni ürünüymüş bende kaptım bir tane.
Hızlı kuruma ve parlaklık veriyor..

Benim KIKO alışverişim bu şekildeydi.
Merak ettikleriniz, sormak istedikleriniz varsa bu postun altına ya da instagramda paylaştığım resmin altına yorum olarak bırakabilirsiniz.
Sevgiler..

instagram: blogbykubrakadioglu