2 Mart 2016 Çarşamba

Essence Lash and Brow Gel Mascara

Merhaba, 
Kaşlarını çok nadir aldıran biri olarak çoğu zaman kurtarıcım olan 
Oldukça uygun fiyatlı bir üründen
Essence Kaş ve Kirpik Mascarasından  
Kısaca bahsetmek istiyorum.

Benim ilk şans verdiğim kaş jeli.
Kaş jeli diyorum çünkü kirpiklerimde hiç uygulamadım.
Tüm beklentilerimi de karşıladı diyebilirim.
Şeffaf bir şişenin içerisinde 9 ml.
Uzun zamandır kullanmama rağmen şişenin yarısından fazlası hala dolu.
Şuna değinmeliyim ki, abartmadan yeteri miktarda uygulandığı takdirde
Islak görünüm yerini doğal bir görünüme bırakıyor.
Kaşları sertleştirmiyor.
Gün içerisinde tazeleme gerektirmiyor.
Bence fiyatına göre çok başarılı.

Aynı işlevi gören pahalı kozmetik markalarına 
çok para vermek istemeyenler için güzel bir alternatif olabilir
Yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiler.
instagram: blogbykubrakadioglu