Bu Blogda Ara

Yükleniyor...

12 Şubat 2016 Cuma

Urban Care Argan Oil

Günaydın,
Black Friday Kozmela alışverişinden aldığım
Bu bakım yağının kullanım alanı çok geniş.
Hem cilt hemde saç uygulamaları için üretilmiş bir ürün.
Ama ben sadece saç bakımında kullanmayı tercih ettim ve 
Buna yönelik gözlemlerimi sizlerle paylaşacağım.



Ürün argan, avakado, jojoba, tatlı badem ve ayçiçeği yağı gibi
 doğal mineral yağlar içeriyor.
Her birini detaylı olarak incelediğimizde;

Argan Yağı: Yıpranmış ve matlaşmış saçlara parlaklık ve yumuşaklık sağlar.
 Saçı besleyerek kırılma ve dökülmelerin azalmasını destekler.

Avakado Yağı: Hücre yenileyici özelliği ile saçı besler ve 
saç derisindeki pul pul dökülmeleri engellemeye yardımcı olur.

 JojobaYağı: Saçın esnekliğini artırarak kırılmalara karşı etkin koruma sağlar. 
Nemlendirici özelliği ile saçların ve
 cildin doğal görünümünü korumasına yardımcı olur.

Tatlı Badem Yağı: Rahatlatıcı ve yatıştırıcı etkisi ile saçtaki elektriklenmeyi
 ve stresi önler, kırılma ve kopmaların azalmasına yardımcı olur.

Ayçiçeği Yağı: Koruyucu ve besleyici özelliği ile 
saçların dış etkenlerden ve çevresel faktörlerden daha az zarar görmesine yardımcı olur.
 Saçı besleyerek saç kırılmalarının ve dökülmelerinin azalmasına destek olur.

Kullanım Önerileri: Kuru saçınıza kökten uca 
saçınızın tamamını kaplayacak şekilde uygulayınız. 
Saç diplerinize yavaş hareketlerle masaj yapınız. 
15-20 dakika boyunca bekletiniz.
 Daha sonra durulayınız.

Bende kullanım önerisindeki gibi duştan önce tüm saçıma uyguluyorum
 amaa 1 saate yakın bekletiyorum.
 Daha sonra duruluyorum ve saçlarım yumuşacık olup, kolay taranıyor. 
Ama ne yapsamda kırıklarımın çaresi yok tabi. 
2 buçuk ayda başka bir bakım yağıyla dönüşümlü kullanarak bitirdim bu yağı.
Bana önerebileceğiniz başka bir saç bakım yağı var mı?
Varsa aşağıya ya da instagramda paylaştığım
 resmin altına yorum olarak bırakırsanız sevinirim.


Sevgiler.
instagram: blogbykubrakadioglu