28 Şubat 2016 Pazar

Makyaj Fırçalarımı Nasıl Temizliyorum?

Herkese merhaba,
Şu sıralar en çok gelen sorunun cevabını toplu olarak vermek için bu postu yazıyorum.
"Makyaj fırçalarımın temizliğini nasıl yapıyorum?"
Dalin bebek şampuanı ile temizliyorum.
Temizleme işlemini kısaca anlatacak olursam;

 Önce avucuma şampuanı damlatıyorum.
Fırçayı yavaş hareketlerle avucumun içinde gezdiriyorum.
İyice köpürene kadar daireler çiziyorum.
Köpürdükten sonra ılık suyla fırçaların baş tarafları aşağıya gelecek şekilde
Gövdelerine su değdirmeden yıkıyorum.
(Suyun ılık olmasına dikkat edelim ki kıl dökülmesi vs. yapmasın)
Ardından iyice temizlenmesi için bu işlemleri tekrarlıyorum.
Daha sonra havluyla nazikçe nemini alarak kurumaya bırakıyorum.
Kesinlikle kurutma makinesi falan kullanmıyorum.
Bu işlemleri uyguladığım takdirde hiçbir fırçamda kıl dökme vs.
Herhangi bir sorunla karşılaşmadım.
Fırçalarımı haftada 1 net temizliyorum.
Vakit buldukça daha sık temizlemeye çalışıyorum.
Özellikle fondoten, kapatıcı vs. sıvı ürünlerin
 fırçalarının temizliğine daha fazla özen gösteriyorum.

Siz makyaj fırçalarınızın temizliğini nasıl yapıyorsunuz?
Dalin bebek şampuanıyla temizleyeniniz var mı?
Benim aklımda şu sıralar RT cleansing geli almak var.
Kullananlarınız var mı, memnun musunuz?
Yorumlarınızı bekliyorum :)
Sevgiler.
instagram: blogbykubrakadioglu