Bu Blogda Ara

Yükleniyor...

23 Şubat 2016 Salı

5 Favori Mascaram

Merhaba,
Sizlere şu sıralar elimden, dilimden düşürmediğim
5 favori mascaramdan fazla detaya inmeden
kısaca, bol bol resimlerle bahsetmek istiyorum.

1- YSL Babydoll
 Şık tasarımıyla zaten hepinizin ilgisini çeken bir ürün.
Kısa taraklı, plastik bir fırçaya sahip.
Kıvırma özelliği yok ama çok güzel uzunluk ve hacim veriyor.
Hiçbir şekilde ağırlık yapmıyor.
Ve gün boyu hiçbir dökülme yapmadan etkisini devam ettiriyor.

2- MAC In Extreme Dimension 
Slikon yapıda, kısa ve sık taraklı bir fırçaya sahip.
Uzunluk ve hacim veriyor.
Kirpiklerde topaklanma, yapışma yapmıyor.
Detaylı yazısını yazmıştım, okumak için buraya tıklayabilirsiniz.

3- KIKO Extra Sculpt
Kum saati şeklinde fırçaya ve kare uçlara sahip.
Böylece tüm kirpiklere ulaşıyor.
Çok güzel hacim ve kıvrım veriyor.
Aynı zamanda kirpikleri besleyen bir formule de sahip.

4- RIMMEL Scandaleyes Rockin' Curves
 Yine oldukça değişik fırça yapısına sahip olan bir mascara.
Kirpikleri en uçtan sona kadar çok güzel kavrıyor.
Hacim ve kıvrım veriyor.
Kirpiklerimi en iyi kıvıran rimellerden biri.
Fiyatına göre fazlasıyla başarılı bir ürün.

5- MAYBELLINE Push Up Drama
Bu ürünün bir çok kişide dökülme yaptığını okudum.
Ama ben öyle bir sorunla karşılaşmadım hiç.
Slikon, kısa taraklı fırçaya sahip.
Kirpikleri çok güzel uzatıyor bence.
Tek sorun çok ıslak yapıda olması ve zor kuruması bence.

Son zamanlarda severek kullandığım 5 mascara bu şekildeydi.
Merak ettikleriniz, sormak istedikleriniz varsa
Buraya ya da instagramda paylaştığım son postun altına 
Yorum bırakabilirsiniz.
Sevgiler.

instagram: blogbykubrakadioglu