9 Ocak 2016 Cumartesi

Victoria's Secret Indirimi

Herkese merhaba,
Umarım 2016 güzellikleriyle birlikte gelmiştir.
Bu hafta içerisinde VS indirim mesajı geldi ve günlerdir gitmek için sabırsızlanıyordum.
Finaller bitincede soluğu Mall Of İstanbul VS mağazasında aldım.

Bol pembeli, bol resimli bir yazı olsun dedim.
Bakalım beğenecek misiniz :)


Bu bölümdeki çamaşırlar, sabahlıklar yeni sezon olduğundan dolayı indirimde değildi.
Gelin birde indirimde olanlara bakalım.

Bu bölümdeki çamaşırlarda ise %50 indirim vardı ve fiyatları oldukça uygundu.
Rengarenk, canalıcı ürünler vardı benden söylemesi :)

Pijama ve sabahlıkların bulunduğu bu bölümde de %40 - %50 indirim vardı.
Fiyatlar 100-150 tl arasında değişiyordu.


Kozmetik bölümüne geçerken karşımıza bu makyaj çantaları çıkıyor.
Hepsi birbirinden güzel olan bu çantaların fiyatları 59- 100 tl arasında değişiyor.

Bu reyonda ise içerisinde orta boy vucut spreyi, vucut kremi
 ve duş jelinden oluşan setler bulunuyordu.
Benim ilgimi makyaj çantalı olanlar çekti.
Ve oldukça avantajlı.

Bu reyonda ise lipbalmlar ve ufak cüzdanlar vardı.
Acaba ben hangisini aldım? :)

Şimdi benim aldıklarıma geçelim..

Bu 3lü, makyaj çantalı seti aldım.
Ve şuana kadar hiç Sheer Love kokusunu denememiştim.
BAYILDIM!
Fiyatı ise 69 tl.

Bu gri çanta hem çok kullanışlı hemde çok tatlı bence.
Ayrıca içerisinden de bu pembe simli çanta çıkıyor :)
Fiyatı 79 tl olması gerekiyor.


Birde bu pembe simli minik cüzdanları aldım.
Bunlarda 1 alana 1 bedava vardı.
Fiyatı 34 tl.


 Son olarakta bu kutunun içerisinde çamaşır reyonundan
 aldığım bir kaç şey var :)

VS indirim alışverişim bununla sınırlı kalmayacak emin olabilirsiniz :)
Daha sonraki alışverişlerimi de buradan sizlerle paylaşıyor olacağım.
Umarım beğenmişsinizdir.

Yorumlarınızı bekliyorum..

Sevgiler.
instagram: blogbykubrakadioglu