Bu Blogda Ara

Yükleniyor...

29 Ocak 2016 Cuma

Son Zamanlarda Aldıklarım

Merhaba,
Uzun zamandır blog yazmaya vakit bulamıyordum.
Bu süre zarfı içerisinde aldığım bir kaç ürüne birlikte bakalım mı?
Henüz bir kaç kez kullanma fırsatım olduğu için 
Yeteri kadar gözlemlerimi paylaşamıycam.
Hadi bakalım..

THE BODY SHOP EARLY HARVEST RASPBERRY BODY SCRUB
Bu peelingin kokusunu çok beğendim içerisinde ahududu bulunuyor.
Ama bu peelingi diğer peelingler kadar başarılı bulduğumu söyleyemiycem.


THE BODY SHOP E VİTAMİNLİ NEMLENDİRİCİ 
 Yine The Body Shop'un en çok satan ürünlerinden biri olan
E vitaminli nemlendici bence cilde çok güzel nem veriyor.
Daha şimdiden çok sevdim bilee.

MORFOSE MILKSHAKE SAÇ BAKIM KÖPÜĞÜ 
Milkshake saç köpüğünün uygun fiyatlı muadili olan bir ürün.
Açıkcası ben kokusuna bayıldım. 
Yiyesim geliyor resmen.
İlk gözlemlerime göre saçımı gerçekten yumuşatıyor
Ağırlık yapmıyor ve uzun süre kokusu saçta kalıyor.
Bunu bitirdikten sonra Milkshake'ide denemeyi düşünüyorum..

DIOR ADDICT LIP MAXIMIZER
Dolgunlaştırıcı gloss arayışında değildim 
Ancak denediğimde bu ürüne hayran kaldım.
Çünkü dudağı hem çok güzel nemlendiriyor
Hemde çok güzel doğal bir dolgunluk veriyor.
Ayrıca yapış yapış bir histe bırakmıyor.
Sürdüğümde de  dudaklarımı yakmadan ferahlattığını hissettim.
Bendeki rengi 006

VICTORIA'S SECRET PURE DAYDREAM BODY SPLASH
VS vücut spreyleri yine indirime girmişti
Bende bu kokuyu beğenip aldım.
İçerisinde taze inci orkide ve kuşüzümü bulunuyormuş.
Ben çok sevdim!

BATH AND BODY WORKS FRESH WATER -  SEA SALT CANDLE
BBW mumlarında da indirim vardı.
Benim tercihim bu 3 filtreli, fresh kokudan yana oldu.


STARBUCKS TERMOS 
Ben zaten bu termosu görür görmez aşık olmuştum.
Mağazalara geldiği gün hemen gidip aldım tabikii.

H&M TAKMA KİRPİK
Bu kirpiklerin methini çok duymuştum.
Oldukça doğal durduğu söyleniyordu.
Bende şans vermek istedim :)

Eğer bu ürünler hakkında sormak istedikleriniz,
merak ettikleriniz varsa aşağıya 
ya da instagramda paylaştığım resmin altına
yorum olarak atabilirsiniz.

Sevgiler.
     instagram: blogbykubrakadioglu