31 Ocak 2016 Pazar

Kapatıcılar - Concealers

Merhaba,
Bana en çok gelen sorulardan biri de "kapatıcılar"la ilgili.
Bende sizlere yararlı olcağını düşündüğüm için
Elimdeki kapatıcılardan bahsetmek istiyorum.
Hiç uzatmadan direk geçiyim.


YVES ROCHER RADIANT YOUTH CORRECTOR PEN 
Ürün kalem şeklinde ucunda fırçası var ve kolay sürüm sağlıyor.
Yoğun yapıda değil ince bir ürün bu yüzden fazla kapatıcılık sağlamıyor.
Bana kalırsa kapatıcıdan daha çok aydınlatıcı bir ürün.
Göz altlarımı çok güzel aydınlatıyor.
Birikme yapmıyor.
İki rengi mevcut 01 ve 02.
Bendeki rengi 02

MAYBELLINE INSTANT AGE REWIND 
Sünger, çevirmeli aplikatöre sahip.
İpince bir yapısı ve oldukça güzel kapatıcılığı olan bir ürün.
Çokta güzel aydınlık veriyor.
Bendeki tonu bana açık geldiği için Garnierla karıştırıp kullanıyorum.
Bendeki rengi Fair.
Daha önceden yazısını yazmıştım.
Detaylı yazısını okumak için buraya tıklayın.

DIOR FIX IT
Bu kapatıcı yüz, göz ve dudak çevresine uygulamaya yönelik bir ürün.
Dudağa uygulandığında dudaktaki çizgileri doldurmayı ve
Rujun kalıcılığını arttırmayı amaçlıyormuş.
Ama ben göz altı dışında kullanmadım.
Kapatıcılığını çok beğeniyorum.
İki katmandan oluşuyor.
Bendeki ürün bana bir mağaza çalışanı tarafından tester olarak verildiği için kapağı yok.
Light, Medium ve Dark olmak üzere üç rengi mevcut.
Bendeki rengi Medium.

NARS RADIANT CREAMY 
En sevdiğim kapatıcım olur kendileri.
Kapatıcılığı gayet iyi.
Nemlendirmesinide oldukça beğeniyorum.
İnce yapılı ve kalıcılığı çok iyi.
Bazen çizgilere dolma yapabiliyor ama üstüne 
Transparan pudra uygulandığında harika sonuç veriyor.
Bittikçe yenisini alacağım bir ürün.
Bendeki rengi Medium Custard.

LOREAL TRUE MATCH
Nars'tan sonra vazgeçmeyeceğim bir diğer kapatıcı.
Bana uygun fiyatlı kapatıcılar hakkında çok fazla soru geliyor.
Eğer uygun fiyatlı bir kapatıcı arıyorsanız kesinlikle bunu öneririm.
Kapatıcılığı ve kalıcılığı çok iyi.
Çok güzel aydınlık bir görünüm veriyor.
Bendeki rengi 04 Beige.
Detaylı yazısını okumak için buraya tıklayın.

GARNIER PURE ACTIVE
Yüzdeki kusurları kapatmada çok iyi bir kapatıcı.
Yüzümde sivilce çıktığı zamanlarda hep bunu kullanıyordum.
Rengi koyu olduğu için
Şu sıralarda da maybelline instant age rewind ile
Birlikte karıştırıp uyguluyorum.
Bendeki rengi medium.

DIRTY WORKS BYE BYE DARK CIRCLES
Dünyadaki en gereksiz kapatıcılardan biri bence.
Ambalajına kanıp almıştım uzun zaman önce.
İçerisinde iki farklı renk var bir tarafı açıkken diğer tarafı koyu renge sahip.
Oldukça yağlı bir ürün bence çok fazla rahatsızlık veriyor.
Aldığım günden beri bir kaç kez kullanmışımdır.

MAC STUDIO FINISH 

Kalın bir yapısı var ve çizgilere dolma yapabiliyor.
Transparan pudra ile sabitlendiğinde güzel sonuç verebiliyor.
Ama yinede yapısının kalın olması hoşuma gitmiyor.
Kapatıcılığı çok iyi.
SPF 35 içeriyor.
Bendeki rengi NC 20.

Umarım yararlı bir yazı olmuştur.
Hala sormak istedikleriniz varsa aşağıya ya da 
instagram hesabımda paylaştığım resmin altına yorum atabilirsiniz.
Sevgiler.

instagram: blogbykubrakadioglu