Bu Blogda Ara

Yükleniyor...

22 Aralık 2015 Salı

Pure Beauty BB Cream

Günaydın,
Son zamanlarda ten ürünleri hakkında çok soru geliyor.
Bunlardan bir tanesi ise;
"Kullandığım en iyi BB Cream?"
Cevabım Pure Beauty BB Cream.


Ben bu ürüne tam anlamıyla bayıldım!
Tek renk satılan ve SPF 42 içeren bir ürün.
Kokusu ise baya güzel.
Parlak bitişli ve cilde çok güzel aydınlık bir görünüm veriyor.
Uyguladığınızda dinlenmiş, canlı bir cilde sahip oluyorsunuz.
Sürdükten biraz sonra cilt rengiyle bütünleşiyor.
Ve yüzümle bütünleşmesi, doğal duruşu harika.
Oldukça nemlendiren bir ürün, nemlendirici sürmeyi gerektirmiyor.
Bu ürünü kullandıktan sonra
Yağlanma, sivilce sorunu yaşayanlar olmuş
Ama ben şu zamana kadar
 hiç bir sorunla karşılaşmadım belirtiyim.


Siz Pure Beauty BB Creami Kullandınız mı?
Kullandıysanız yorumlarınızı bekliyorum :)
Hoşçakalın.

instagram: blogbykubrakadioglu