3 Aralık 2015 Perşembe

Pastel Moonlight Highlighter

Aralık ayından herkese merhaba!
Bugün sizlere son zamanlarda severek kullandığım
 Pastel Moonlight Likit Aydınlatıcıdan bahsetmek istiyorum.
Bildiğiniz üzere Pastel bu ürünü yazın çıkarmıştı.
Ve çıktığı günden beri gerçekten zor bulunan bir ürün.
Bende geçtiğimiz haftalarda Watsonstan almıştım.
Ürünü epey bi deneme sürem oldu ve şimdi gözlemlerimi sizinle paylaşmak istiyorum.


15 ml olan bu likit aydınlatıcı, ojeyi anımsatan bir tasarıma sahip.
Ve oldukça minnoş gözüküyor.
Ürün şişede pembe bir renge sahip gibi dursada.
Uygulandığında pembe renk yerini aydınlık, incimsi bir renge bırakıyor.
Ürünü fazla simli bulanlar ve beğenmeyenler var.
Ama bence kesinlikle öyle değil.
Doğru uygulandığı takdirde oldukça doğal ve güzel duruyor.
Ben makyaj süngeri ya da RT Stippling Brushla uyguluyorum.


Uygulandığında bu şekilde gözüküyor.

Dünya markalarıyla yarışan ve onların 10 da 1'i fiyatına satılan
bu ürünü aydınlık görünüm isteyen herkese tavsiye ediyorum!


Bu ürün hakkında merak ettikleriniz varsaYorumlarınızı bekliyorum :)Sevgiler.
instagram: blogbykubrakadioglu