25 Aralık 2015 Cuma

Gratis Büyük Yılbaşı Indirimi Alışverişim

Merhaba,
Yine kuyruğa girmemek ve aradığımı bulamama sorunu yaşamamak için
Sabahın erken saatlerinde gratis'e gittim
Ve aklımda olan bir kaç şeyi aldım :)



BATİSTE DRY SHAMPOO
Daha önce hiç kuru şampuan kullanmadım.
Gerekte duymadım.
Ama şu son zamanlarda sıkça bahsedilen Batiste'yi denemek istedim.
Kaç kere kullanırım bilmiyorum ama maksat merak gidermek.
Bir kaç çeşidi vardı Wild olanını tercih ettim.
Fiyatı: 17.50 tl

LOREAL PARIS LUMI MAGIQUE BASE
Makyaja hazırlama bazı olarak geçiyor
Ama highlighter olarak kullananlarda var.
Ben bu ürünü yüzüme doğal bir canlılık vermesi için kullanacağım.

Elimdeki duruşu bu şekilde;
Fiyatı : 24 tl


MAYBELLINE BB CREAM 
Kapatıcılık aramadığım için
Cildimi nemlendirmesi ve taze bir görünüm sağlaması için aldım.
Fiyatı: 13 tl

THE BALM MARY-LOU MANIZER 
Manizer Sister paletini almaya gitmiştim ki 
İndirime girmediğini söylediler.
İçime dert oldu ve bir tane mary-lou attım sepete.

Elimdeki duruşu bu şekilde;
Fiyatı: 30 tl


THE BALM MEET MATTE - CHARMING
Ve tabiki en tatlış ürünü sona sakladım :)
The Balm'ın en sevilen renklerinden biri olan charming'i
Herkes gibi bende çok uzun zamandır hunharca 
Arıyordum ve bugün şans eseri buldum!
Nasıl mutlu oldum, nasıl sevindim anlatamam.

Ve işte o çok sevilen rengii;
Fiyatı: 19 tl

Hoşçakalın.

instagram: blogbykubrakadioglu