Bu Blogda Ara

Yükleniyor...

18 Aralık 2015 Cuma

Boyner Alışverisim

Merhaba,
Bu yazıyı yazalı 1 hafta oldu ama yayınlamaya yeni fırsat buldum.
Boyner'de gezinirken kozmetik ürünlerinde indirim olduğunu gördüm 
Alacağım bir şey yoktu aslında ama
 Dior standındaki bayan benimle epey bi ilgilenmeye başlayınca
Dayanamadım..
Ve bana yaptığı makyaj sonucu ilgimi çeken iki ürün oldu.
 Bakalım o iki ürün hangisiymiş;



Diorskin Nude Cosmopolite Illuminating Powder


Bu aralar aydınlatıcılara karşı olan ilgimin farkındasınızdır.
Limited Edition olan bu ürünü cildime ilk uygulandığında gerçekten çok beğendim.
Çok doğal ve canlı bir görünüm veriyor.
Yapısını, kalıcılığını çok beğendim
Minnacık ışıltılara sahip.


İçerisindende çok tatlı, ufak bir fırça çıkıyor.
Yumuşacık kıl yapısına sahip olan bu fırçayı da çok sevdim :)

Dior Addict Gloss


Bendeki duruşunu en çok beğendiğim lipgloss bu oldu.
İçerisinde minik altın ve bakırımsı ışıltılar bulunuyor.
Kesinlikle dudakta yapışkanlık hissi bırakmıyor.
Ve uzun süre dudakta kalıcılığını sağlıyor.
Bendeki rengi 343 Spring Ball.


Resimde belli belirsiz durduğuna bakmayın gerçekte öyle değil :)

Birkaç tanede Dior standından resim gelsin o zaman.



Sevgiler.

instagram: blogbykubrakadioglu