Bu Blogda Ara

Yükleniyor...

16 Kasım 2015 Pazartesi

Maybelline Instant Age Rewind Kapatıcı

Merhaba,
Bugün sizlere Maybelline Instant Age Rewind kapatıcıdan bahsetmek istiyorum. 
Bildiğiniz üzere ülkemizde bulunmayan bir ürün.
Bende yabancı ve Türk bloggerların tavsiyesi üzerine bu ürünü denemek istedim.
Ancak internet üzerinden sipariş verdiğim için
 malesef ki tonunu tutturamadım. 
Açık geldi :(


Sünger çevirmeli bir aplikatöre sahip.
Ürünün ambalajını herkes gibi çekici bulsam da,
Oldukça hijyen karşıtı olduğunu düşünüyorum.
Süngerin alt kısmında bulunan bordo kısmı sola çevirdiğimizde ürün geliyor.
Ama ürünün ne kadar geleceğini kestiremiyorsun.


Ürünün yapısı ise çok güzel.
İpince bir yapısı olmasına rağmen kapatıcılığı baya iyi.
Nemli bir bitişe sahip.


Dediğim gibi bu ürünü sevdim ancak tonu uyduramadığım için
 pek fazla kullanamıyorum :(

Umarım Maybelline ve diğer bir çok marka sevdiğimiz 
ürünlerini ülkemize gettirir..

Sevgiler.

instagram: blogbykubrakadioglu