Bu Blogda Ara

Yükleniyor...

12 Kasım 2015 Perşembe

MAC In Extreme Dimension Lash Mascara

Merhaba,
Uzun zamandır vizeler quizler derken bloga yazamıyordum.
MAC'in ürünlerini ne kadar severek kullandığımı biliyorsunuz.
Benim bu markaya ait favorı rimelim ise In Extreme Dimension Lash.


Slikon yapıda, kısa ve sık taraklı bir fırçaya sahip.
Ancak dikkat edeniniz varsa bu rimel 3 farklı kullanım sağlayabiliyor.
Tarağı 3 kısma ayrılmış yapıda.
Öncelikle taraksız kısım ile uygulama yapıyoruz.
Ardından taraklı kısmı ile kirpiklerimizi tarayıp ürünü iyice dağıtıyoruz.
Daha sonra da taraklı kısmı ile de rahatça alt kirpiklerimize uygulama yapıyoruz.
Uygulamayı yaparken taraksız kısmı gözümüzün hizasında kalıyor 
Böylece taraklı kısmı gözümüze batma yapmıyor.


Peki MAC'te o kadar rimel varken neden bu ürün favorim?

Gün boyu ağırlık yapmıyor kesinlikle.
Ürün çok çabuk kuruması sebebiyle bulaşma da yapmıyor.
Kirpiklerde topaklanma, yapışma sorunu yaşamıyorum.
Tek katta doğal, ikinci katta ise oldukça etkili bir sonuç veriyor.
Uzunluk ve hacim veriyor.
Tüm bunları yaparkende kirpikleri nemlendirip yumuşaklık sağlıyor.

Fiyatı 65 tl.

Benim MAC markasına ait favori rimelim buydu.
Sizin bu markaya ait favori rimeliniz hangisi?
Yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiler.