23 Kasım 2015 Pazartesi

H&M Kozmetik Departmanı Yeni Ürünler

Merhaba,
4 gün önce H&M'e gittiğimde bu tatlış ürünlerle karşılaştım.
Aslında ürünleri merak ettiğim için mi aldım? Hayır.
Ambalaj ve kokularının güzelliğine aldanıp aldım :)

Shower cream, boddy butter ve body splash'ın 
Pink raspberry ve Vanilla kiss olmak üzere iki farklı seçeneği bulunuyor.

 VANİLLA KİSS SHOWER CREAM 


 Aslında pink raspberry olanını alacaktım çünkü kokusunu daha çok beğenmiştim.
Ama vanillia kiss içerisinde minik ışıltılar bulundurması sebebiyle 
daha çok ilgimi çekti.
Ama denediğimde gördüm ki o ışıltılardan eser yook.
Ve kokusu gerçekten çok ağır geldi bana.

VANİLLA KİSS BODY BUTTER


Geçtiğimiz günlerde instagram hesabımda (blogbykubrakadioglu)
 2 yıl önce H&M'den almış olduğum
 aynı ambalaja sahip pink macaroon isimli body butterı paylaşmıştım.
 Ama tabii ki o gramaj olarak oldukça büyük.
Hatta ve hatta pink macaroon 120 gr. iken 
yeni almış olduğum vanillia kiss sadece 30gr. 
O ürün büyüklüğünden dolayı çantaya atmalık değildi.
Bu yüzden bu minnoşu almak istedim.

PİNK RASPBERRY BODY SPLASH

Ambalajı o kadar tatlı ki adeta "al beni kullanmasanda bir köşede durayım" diyor.
E bende dayanamadım aldım tabi.
Kokusuna bayıldım ve yine içerisinde minik ışıltılar bulunduran bir ürün.
Resmini çekerken de jelatinini çıkartsaymışım keşke..

 YOU MAKE ME BLUSH


Ambalajına kanıp aldığım bir ürün daha.
3 farklı renkten oluşan bu allığın renkleri;
Beige, Coral ve Pink'ten oluşuyor.
İçerisinde minnacık ışıltıları var.
Ama ben bu allığı gerçekten hiç beğenmedim.
Pigmentasyon 0.
Kalıcılık 0.


Şu resmi çekerken bile ürünü kazıycak derecede yoğun sürdüm.
Ama sonuç bu.

Bu arada  şu zamana kadar kötülediğim tek ürün kendisi sanırım.


Siz bu ürünleri denediniz mi?
Denediyseniz gözlemleriniz neler?
Yorumlarınızı bekliyorum :)
Hoşçakalın.

instagram: blogbykubrakadioglu