8 Ekim 2015 Perşembe

MAC Russian Red

Merhaba,
Daha önce hep nude tonları sevdiğimden bahsetmiştim. 
Ama şunu söylemeyi unutmuşum,
Kırmızı olmazsa olmaz! 
Hepimizin koleksiyonunda vardır mutlaka bir kırmızı ruj.
Kullansakta, kullanmasakta hep bir köşede durur o.
Peki benim kırmızım ne acaba?
MAC'in yıllardır dünyada en çok satan kırmızısı
Russian Red.

Kırmızı ruj denildiğinde aklıma gelen tek ruj Russian Red olmuştur hep.
Russian Red'den kısaca bahsedersek;
MAC'in mat rujlarından biri.
Dolayısıyla diğerleri gibi dudakta kuruluk yapabiliyor.
Mavi alt tonlu, muhteşem kırmızı renkte.
Pigmentasyonu harika.
Kalıcılığı ise inanılmaz.
İstediğiniz kadar yiyin, için dudaktan çıkmak bilmiyor.

Bayılarak kullandığım bu ruju iç rahatlığıyla herkese tavsiye ediyorum.
Tek bir tane kırmızı rujum olsun ama ne olsun diyorsanız
sorunuzun cevabı burada.


Bundan sonra sürekli olarak sevdiğim rujların paylaşımlarını yapmayı düşünüyorum.
Ne dersiniz?
Ayrıca sizinde favori kırmızılarınızı merak ediyor,
yorumlarınızı bekliyorum.
Hoşçakalın..