Bu Blogda Ara

Yükleniyor...

2 Ekim 2015 Cuma

Eylül Ayı Bitenler

Merhaba,
Aslında bu yazı planda yokken geçen hafta biten bir çok parfüm ve ojemi çöpe attım.
 (snapchattekiler bilir)
Yinede ilk kez bitenler yazısı yazacağım. Bakalım Eylül ayında neler bitirmişim. 
Buyrunuz görelim;

Rexona Musk Çiçek Özlerinin Ferahlığı Mush Deodorant:
Uzun zamandır kullandığım ve başka bir deodorant kullanmayı düşündürtmeyen bir ürün. Pudrasız.

Pastel'in 28, 119 ve 304 numaralı ojeleri.

Colgate Plax Nane Ferahlığı Ağız Bakım Suyu:
 Hiçbir şekilde diğer bakım suları gibi yanma hissi yaratmıyor.

Maybelline The Rocket Volume Express Mascara:
 Kısa, tombul ve plastik bir fırça yapısı var. Kirpikleri tek tek ayırıyor ve uzunluk veriyor. 
Onun dışında artı bir özelliğini görmedim.
 İki kat uygulama yapıldığında kirpiklerde topaklanma ve yapışma oluyor.

Phsysicians Formula Mineral Face Powder:
Physicians Formula markası da mineral makyaj konusunda dünyaca ünlü markalardan biri. ABD Cilt Kanser kurumu tarafından öneriliyor.
Ürünü çok severek kullandım ve ilk kez bir pudrayı bitirmeyi başardım. 
Fırça ile birlikte satılıyordu ancak fırça bana çok kullanışsız geldiği için atmıştım. 
Bendeki rengi Beige.

Maybelline Color Sensational Glamourus Red 553:

Bence kırmızıyla gül kurusu arasında kalmış bir renk.
Harika bir rengi var!
Yapısı ise yoğun ve kremsi.

Sevgiler!