Bu Blogda Ara

Yükleniyor...

21 Ekim 2015 Çarşamba

CEKILIS

Merhaba
Yepyeni bir çekiliş ile karşınızdayım:)
Bakalım çekiliş hediyeleri nelermiş;


Rimmel Londan 24 HR Supercurler Volume&Curl mascara
Kıvrımlı fırçasıyla kirpiklere kıvrıklık veriyor.
24 saat etki vaad ediyor.

Essence Liquid Eyeliner
Suya dayanıklı eyeliner.
Aplikatörünü çok beğendim.

NYC Quattro Eyeshadow Far Paleti
4 farklı renkten oluşan bu far paletinin renkleri bence tam sonbahar renkleri.
Çift taraflı aplikatöre sahip.

Rimmel Londan Kate Moss Nude Ruj
Nude rujlara bayıldığım için nude ruj hediye etmek istedim.
42 numarası en beğendiğim renk oldu.
Ambalajıda oldukça dikkat çekici.

Flormar Color Liner 06 Pass The Peace
Daha önce kendimede almış olduğum bir ürün.
Kalıcılık ve pigmentasyonu oldukça iyi.
Su-jel bazlı.

Pastel Soft Pop 786 Oje
Rengine bayıldım!
Ve ismi gibi tam bir lolipop.

ÇEKİLİŞ ŞARTLARI 
1-İnstagram @blogbykubrakadioglu takip edip sayfamdaki çekiliş fotoğrafını 
#blogbykubrakadioglu etiketi ile profilinizde paylaşıp 
 profilimdeki resmin altına 2 arkadaşınızı etiketlemek.

 2-Blogumu Google Friend Connect ya da Google+  üzerinden takip etmek (+2 hak)
 Çekiliş 15 gün sürüp 5 Kasım tarihinde sona erecek ve profiller kontrol edilerek sonuç
 Random.org ile belirlenip paylaşılacaktır.
 Ben bu ürünleri çok severek aldım.
Bakalım şans kimin yüzüne gülecek

Herkese bol şans :)