6 Eylül 2015 Pazar

Yves Rocher Alışverişim + ÇEKILIŞ

Merhaba!
Ufak bir talihsizlik oldu ve bu yazıyı tam yayınlamak üzereyken yanlışlıkla silindi ve tekrardan yazıyorum :(
 Ufak çaplı bir Yves Rocher alışverişi yaptım ancak bu ürünlerin hiçbirini kullanmaya fırsatım olmadığından dolayı detaylıca değil de daha çok genel bigiler vericem.
 
Ayrıca bu ürünler çekiliş hediyeleri :)



YVES ROCHER HAIR REPAIR OIL



Tatil sonrası deniz, güneşten saçlarım epey yıpranmıştı. Onarıcı bir ürüne ihtiyacım vardı ve bu ürünü denemek istedim. 150 ml. plastik şişe içerisindeki bu ürün oldukça şirin görünüyor. Kapak tasarımına bayıldım. Tepesinde bulunan ufak delikten ürünü istediğiniz miktarda kullanabiliyorsunuz. Jojoba yağı içeriyor. Kokusuna bayıldıım. Özellikle bu ürünü düzenli kullanıp incelemeyi düşünüyorum :)


YVES ROCHER NUTRI-REPAIR HAIR MASK




Yine aynı serinin bu ürününü de denemek istedim. Ürün slikon, paraben ve alerjen içermiyor.


YVES ROCHER KOLAY TARANAN, PARLAK VE YUMUŞAK SAÇLAR İÇİN ŞAMPUAN



Ihlamur özlü bu şampuan parlak, yumuşak ve kolay taranan saçlar vaad ediyor. İsminden de beklediğimiz gibi yoğun bir ıhlamur kokusuna sahip bir ürün.



YVES ROCHER TRADITION DE HAMMAM SHOWER OİL



Argan yağı serisinden duş yağı cildi temizlerken nemlendirip, beslemekle kalmıyor cilde güzel koku ve parlak bir görünüm kazandırıyormuş. Argan yağı olağanüstü zengin içeriği nedeniyle "Sıvı altın" olarakta bilinir. Bu arada kokusu on numara.

 

YVES ROCHER YATIŞTIRICI TONİK


Yves Rocher'ın hassas cilt serisinden olan bu tonik cildi yakmadan ve yıpratmadan arındırır. Tahriş edici madde ve renklendirici içermiyor.

YVES ROCHER GÖZENEK SIKILAŞTIRICI VE KUSUR GİDERİCİ NEMLENDİRİCİ JEL KREM



Bu ürün cildin yağ dengesini kontrol altına alır ve fazla yağı emerek mat bir görünüm kazandırır. Her gün düzenli olarak kullanılması ve göz çevresi hariç tüm yüze uygulanması öneriliyor.
Bu ürünün kokusuna da bayıldıım :)


YVES ROCHER EKSPRES GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİ


Yves Rocher'ın en iyi ekspres göz makyaj temizleyici ürünü. Bu ürün çift dokulu formülüyle suya dayanıklı ürünleri kolayca çıkaracağını vaad ediyor. Çift dokulu formülü sebebiyle ürün çalkalayarak kullanılmalı.

YVES ROCHER GÖZ KAMAŞTIRAN KUSURSUZ GÖZ ALTI KAPATICISI


Aslında göz altı kapatıcısına ihtiyacım yoktu ama görünce dayanamadım aldım :)  Kompakt yapısı, ince dokusu ile kusurları giderir. Aydınlık bir görünüm sağlar. Bendeki rengi 02.

YVES ROCHER DUDAK KALEMİ


Biliyorsunuz ki nude tonlara aşığım. Ve yine nude tonlarda bir dudak kalemi aldım. Kaygan ucu ve yumuşak dokusuna bayıldım.

 

ÇEKİLİŞ ŞARTLARI

 
1-İnstagram @kubrakadiogluu takip edip sayfamdaki çekiliş fotoğrafının altına katıldım yazmak 
Ve çekiliş fotoğrafını @kubrakadiogluu etiketi ile profilinizde paylaşmak
 
2-Blogumu Google Friend Connect ya da Google+  üzerinden takip etmek (+2 hak)
 
 6 Ekim 2015 tarihinde çekiliş sona erecek ve profiller kontrol edilerek sonuç Random.org ile belirlenip paylaşılacaktır.
 
Herkese bol şans :)