Bu Blogda Ara

Yükleniyor...

3 Eylül 2015 Perşembe

Yaz Makyaj Rutinim

Merhaba,
 
Artık yazı geride bıraktık. Mis gibi bir Eylül ayındayız. Koskoca bir yaz makyaj rutinim nasıldı görelim :)
 
 
 

            - Resimdeki ruj MAC Kinda Sexy

 
 
 
 
Öncelikle yüzümü BABE micellar water ile yıkıyorum. Cilde yumuşaklık ve ferahlık veriyor. Onun ardından pamuk yardımıyla BABE tonik losyonu uyguluyorum ve durulamıyorum. Bi 5 dakika bekledikten sonra makyajıma başlıyorum.
 
 
 
 
 
 
 
 
MAC Studio Finish Concealerı elimle göz altıma belli belirsiz şekilde uyguluyorum. Bendeki numarası NC20
 
 
 
 
 Yazın sıcaktan ve nemden dolayı nemlendirici fondötenleri değil de kompakt fondötenleri tercih ediyorum. Sephora fonce deep kompakt fondöteni hafif bi şekilde uyguluyorum. Bendeki numarası 55
 The Balm Bahama Mama Bronzer Pudrayı genelde kontür işleminde kullanıyorum ancak yazın bronz tenimle hemen hemen aynı renkte bir ürün oluveriyor. Bronzerımıda hafif yanaklarıma, burnuma uyguluyorum.
( Fırça Sephora Kabuki 50 )
 
 
 
 



The Balm Hawaii Makyaj Paletinden highlighterı göz pınarlarımı ve kaş altımı aydınlatmak için kullanıyorum.
 ( Fırça The Balm Give Crease a Chance )
 
 
 
 
 Daha önceki yazımda bahsettiğim MAC Liquid Eye Liner'ı sürüyorum.
 
 
 
 
 
 KIKO Extra Sculpt Waterproof Mascarayı kirpiklerime sürüyorum.
 
 
 
 
 
 


                                                                                                                          
Nude tonlar aşığı biri olarak, 
The Balm Mai Billsbepaid
MAC'in Cinderella koleksyonundan Royal Ball
MAC Kinda Sexy
Sephora Lip Attitude Star S01
genel olarak bu dördünden birini dudaklarıma sürüyorum.
 
 
 
 


 
      İşte benim yaz makyaj rutinim böyle. Umarım beğenmişsinizdir :)
                       Sevgiler!