Bu Blogda Ara

Yükleniyor...

7 Eylül 2015 Pazartesi

VS Noir Tease

Merhaba!
Bugün sizlere çok sevdiğim ama bi o kadarda beni deli eden bir üründen bahsedeceğim.
Sexy little things noir tease 'nin kısaltmasıdır. Victoria's Secret'ın FiFi parfüm yarışması ödülünü kazanan parfümlerinden biridir kendisi. 



Parfüm; böğürtlen, ahududu, siyah vanilya, çiçekli gardenya ve sandal ağacının sıcak birlikteliğinden oluşturulmuştur.





Parfüm denildiği zaman hepimizin aklına gelen o şık pompalı şişeler vardır hani. İşte tam olarak öyle aşık olunası bir şişeye sahip. Pembe puf pufu, siyah dantel detayları.. Bayılırım o puf puf ayrıntısına!
 
Bence Noir Tease, Victoria's Secret'ın gelmiş geçmiş en güzel parfümlerinden biri. Ancak kokusu hiç ama hiç kalıcı değil.
Kutusunda iki kapak bulunuyor biri pembe puflu olan diğeri ise seyahatlerde yanımızda taşımamız için olan. Parfümü çantamda taşıyamasam da vücut spreyini yanımda taşıyorum.
 


Zaten vücut spreyi ile birlikte kullanılması öneriliyor.
 
Ben bu ürünün bir şişesine bir de kokusuna bitiyorum,  kalıcılık konusunda ise gerçekten baya kötü .
Ama yine de VAZGEÇEMİYORUM :)
 
Parfum 100ml
Body Mist 250ml
Ürünlere buradan ulaşabilirsiniz.
 
Sizin Noir Tease hakkında yorumlarınız neler?
 

Sevgiler!