27 Eylül 2015 Pazar

The Balm Mama Serisi

Merhaba! 
Benimde elimde mama serisi oluşmuşken, tatlış @merveayzit ten sonra bende 
Mama serisinin incelemesini yapmak istedim :)

The balm ürünlerinin dillere destan ambalajlarına ve kalitesine cidden bayılıyorum. 
The balm ürünlerine karşı zaafımız büyük ne de olsa. 
Bu kadar kaliteli ürünler çıkarmasına rağmen gratisteki fiyatları da oldukça uygun.


BAHAMA MAMA
Bahama Mamayı görür görmez almıştım. Ve aldığım günden beri kontür için kullanıyorum.
Bronzken ise yanaklarıma hafifçe bronzer olarak uyguluyorum. 
Herkesin istediği 'içinde turunculuk barındırmayan bronzer' işte bu o !
 İçerisinde turunculuk ve ışıltı barındırmayan mat bir bronzer. 
Mat olması ise kendisini kontür için daha avantajlı kılıyor.
 Nars Lagura bronzera muadil olarak gösteriliyor. 
Bence aralarındaki tek fark ise Nars'ın ışıltılı bir yapıya sahip olması.
Bahama Mama'dan vazgeçeceğimi asla düşünmüyorum, bittikçe yenisini alacağım.

SEXY MAMA
Makyajı sabitlemeyi, parlaklığını alıp mat bir görünüm vermeyi vaad eden bu transparan pudra tüm vaadlerini yerine getiriyor.
Ten rengine yakın, dikkatli bakıldığında içerisinde ışıltılar bulunduruyor.
Çok ince bir yapıya sahip.
Cilde pürüssüz bir görünüm veriyor.
Cildi cansız göstermeden matlaştırıyor.
Böyle bir üründen tabikii kapatıcılık beklenmez.

HOT MAMA
Şeftali renginde içerisinde altın ışıltılar bulunduran bu allık benim gibi allık
 sevmeyenlerin bile gönlünü nasıl da çaldı değil mi?
İçerisindeki ışıltılara aldanmamak lazım, sürüldüğünde oldukça doğal bir görünüm veriyor.
NARS'ın orgasm allığıyla neredeyse birebir.
Ama NARS orgasm daha çok pembelik içeriyor

Sizin Mama serisi hakkında yorumlarınız neler?
Hoşçakalın.
instagram: kubrakadiogluu