Bu Blogda Ara

Yükleniyor...

18 Eylül 2015 Cuma

Minik H&M Alısverisim

Günaydın :)
H&M 'in yenilenmiş kozmetik departmanını epey inceledim. Ancak yalnızca bu ürünleri alabildim.Çünkü giyim mağazasında satılan kozmetik ürünleri sanki kalitesizmiş gibi geliyor bana. Fiyat olarak ise epey uygun ürünler. Neyse gelelim aldıklarıma.

Bu iki anahtarlığa tabikide karşı koyamadım. Özellikle soldaki anahtarlığa tam anlamıyla bayıldım. 
Gelin birde yakından inceleyelim bu tatlış anahtarlığı. 


Bu anahtarlık 2 lipgloss ve 1 lipstickten oluşuyor. Ancak ben bu ürünü kullanmak için değil de görselliğine dayanamayıp aldım diyebilirim. Sol üstteki glitter lipgloss ışıltılı bir yapıya sahip. Dudaklara ışıltı vermek için birebir. Sağ üstteki lipgloss ise yalnızca parıltı veriyor. Lipstick ise pembe renge sahip. Dudağa biraz sürüldüğünde güzel bir renk veriyor. Ama bana kalırsa bu ürünler kullanmak için değil de süs için daha güzel :)


Lip color to-go kalem ruj güzel sonuçlar veriyor. Doğal, hoş bir renge sahip. Nemlendirmesini ve verdiği parlaklığı sevdim. Asansörlü değil. Kokusu çook güzel :)



Önder Tiryaki'nin önerisi bu Solar Flair Bronzing Powderlarmış. Pigmentasyonu iyi, cilde pürüzsüz, mat bir görünüm veriyor. Bendeki rengi Natural Bronze.

Çift taraflı olan bu fırçanın bir tarafı klasik eyeliner fırçası, diğer tarafı ise far fırçası.Eyeliner fırçası kalın değil ve uygulaması çok rahat. Hem üst kirpik diplerine eyeliner uygulamak için hem de alt kirpik diplerine far uygulamak için kullanılabilir.  İki tarafında kılları sık ve yumuşak. 


Bu törpülerin albenisi ise tabiki renkleriydi:)


Göz kamaştıran bir renge ve ışıltıya sahip bu ojeyi gördüğüm an benim olmalı dedim. Bu tarz simli ojeleri yüzük parmağının tırnağına sürerek kullanmayı çok seviyorum.


Kozmetik dışında alıp bloga yazdığım tek ürün bu. Çünkü ben bu kılıfa bayıldım. Çiçekli olması ve renkleri beni benden aldı. 
Iphone 6 için uyumludur.

Pekii siz H&M'in yenilenmiş kozmetik departmanını nasıl buldunuz ? 
Yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiler :)