Bu Blogda Ara

Yükleniyor...

10 Eylül 2015 Perşembe

Flormar Bohemian Dream

Merhaba :)
Flormar'ın yaza özel çıkardığı "Bohemian Dream" koleksiyonu indirime girmiş ve bir kaç ürünü ile karşınızdayım. Anlaşılan Flormar'da etnik desen modasına uymuş :)

PUFFY BLUSH 04 BOHO CHIC


Puffy blush allıklarının yapısı pudra-jel olarak geçiyor. Ürün aynı adı gibi yumuşacık ve köpüğümsü yapıda ancak yanağa uygulandığında pudralaşıyor. Allık oldukça pigmentli ve gün boyu kalıcılık sağlıyor.
Fiyat 5 tl

TRIPLE ACTION MASCARA 3 IN 1 BLACK


Triple Action Mascara ile üç farklı yapıda fırçaya tek bir ürünle sahip olabiliyoruz. Sapındaki siyah bölgeyi çevirdiğinizde fırça kıvrılarak şekil değiştiriyor. İhtiyaca göre uzun, kıvrım ya da hacim..  Triple Action Mascara argan ve zeytinyağı içeriyor. Mascarayı deneme fırsatım oldu ve çok beğendim açıkçası beni epey şaşırttı :) Ayrıca temizlenmesi de oldukça kolay!
Fiyat 30 tl



 COLOR LINER 06 PASS THE PEACE



Su-jel bazlı formulü ile color liner da pigment ve kalıcılık olarak çok yüksek. Elimden  makyaj temizleme mendiliyle çıkarmakta zorlandım. Daha önce siyahın dışına hiç çıkmamıştım. Amaa bu metalik etkiye sahip rengi denemek istedim :)
 Fiyat 5 tl

Bohemian Dream koleksiyonuna buradan ulaşabilirsiniz.
Siz Bohemian Dream serisini deneyimlediniz mi? Nasıl buldunuz? Fikirlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim.
Sevgiler!