13 Eylül 2015 Pazar

Benefit Do the Hoola Beyond Bronze Kit

Merhaba,
Bugün sizlere Benefit Do the Hoola Beyond Bronze Kit'inden bahsetmek istiyorum :)
Kitin içerisinde They're Real! mascara, Hoola bronzer , Dew the Hoola liquid bronzer, Hoola lipgloss ve Bene Balm'ın deluxe boyları bulunuyor. Ayrıca minik kontür fırçası da var.


Kit'i açtığımızda karşımıza tips&tricks ürünlerin nasıl kullanılacağını anlatan bir kılavuz çıkıyor.
Kılavuzun hemen arkasında ise ayna ile karşılaşıyoruz.

HOOLA BRONZER

Hoola bronzer gerçekten çok merak ettiğim bi üründü. Bu kitin içerisinde denemem çok iyi oldu. Tamamen mat, pigmentasyonu çok iyi bir bronzer. Bu ürünü yazın bronzer, kışın ise kontür pudrası olarak kullanmayı düşünüyorum. Kesinlikle bitince büyük boyunu alacağım. Genelde ürünlerin içinden çıkan fırçaları pek sevmem ama bu fırçaya tam anlamıyla bayıldım.
(3.0 gr)

DEW THE HOOLA LIQUID BRONZER

Dew the Hoola ise likit bronzer. Dağıtımı oldukça kolay ve kalıcı bir likit bronzer. Şuan bronz olmam sebebiyle tenimde pek farkedilmese de ten rengini ısıtmak için güzel bir renk.
(7.0 mL)

THEY'RE REAL MASCARA

They're Real mascarayı gerçekten çok beğendim. Kirpikleri tek tek ayırıyor, uzunluk ve hacim veriyor. Ancak tek olumsuz yanı çok zor temizleniyor olması.
(3.0 gr)

HOOLA LIPGLOSS

Hoola lipgloss rengi her ne kadar kahvemsi dursa da, içerisinde bulunan altın ışıltıları ile şeffaf bir renge sahip. Diğer parlatıcılar gibi yapış yapış olmaması çok iyi.
(6.5 mL)

BENE BALM

Son olarak BeneBalm ise hafif gül kokulu. Dudaklara doğal, hafif kırmızılık veriyor. Nemlendirmesi ise çok başarılı.
(1.4 gr)

Bu kiti gerçekten çok sevdim. Merak ettiğim ürünleri de denemiş oldum. Do the Hoola Beyond Bronze Kit Sephora mağazalarında 115 tl ye satılıyor.

Peki sizin bu kit içerisinde denemek istediğiniz ürünler var mı?
Sevgiler !