Bu Blogda Ara

Yükleniyor...

29 Ağustos 2015 Cumartesi

Plaj Çantamda Neler Var?

        Merhaba! Yazın son günlerini yaşarken ve ben hala tatildeyken "plaj çantamda neler var?" yazısı yazıyım dedim.


 
 

    Plaj çantam Victoria's Secret. E peki bu çantanın içinde neler var ? Hadi hep birlikte karıştıralım!




1- Pareyo : Siyah, transparan oldukça pratik pareyomu geçen yıl Penti' den almıştım.

2- Şapka : Plaja giden herkesin yanında mutlaka olmalı. Accessorize'dan almıştım.

3- Defter : Aklıma gelen şeyleri unutmadan hemen not almak için yanımda taşıyorum. Accessorize'dan almıştım.

4- Kulaklık : Çantaların olmazsa olmazı!

5- Kitap : Küçük Prens. Defalarca severek okuduğum kitap.

6- Lipbalm:  Maybelline Babylips Peach Kiss 
                      Blistex Medplus

       Blistex'in SPF15 olması ve mentollü ferahlatıcı etki yaratması efsane.

7- GoPro : Su altı kamerası.

8- Victoria's Secret makyaj çantam.

9- Güneş Kremi :  Bir önceki yazımda bahsettiğim;
                              Garnier Ambre Solaire Sprey (SPF 30) 
                         Babe Facial Oil (SPF 50)

10- Victoria's Secret Bombshell Body Mist
 
11- Güneş Gözlüğü : Prada


                Benim plaj çantamın içindekiler bu şekildeydi. Peki sizin plaj çantanızda neler var?

                                                    İyi Tatiller. Hoşçakalın :)